نوحه،زمزمه،شور..رحلت پیامبر (ص) بهمراه سبک اجرا

نوحه،زمزمه،شور..رحلت پیامبر (ص) بهمراه سبک اجرا

رحلت رسول اکرم(

زمزمه

(به سبك داغ تو میشه)

 

بیا بشین كنار من بابا

گریه نكن برای من زهرا

طاقت ندارم عزیزم ، گریه های تو رو ببینم

می رم ولی میای پیشم ، دختر خوب و نازنینم

می رم ولی دلواپس ، ماجرای سقط جنینم

زهرای من زهرای من ، زهرای من خدانگهدار

******

لحظه ی آخره برای من

حسین بشین رو شونه های من

راحت می رم پیش خدا ، اگه حسین باشی كنارم

برای روز غربتت ، دارم مث بارون می بارم

با پا روی سینه ات می رن ، خدا می دونه بی قرارم

زهرای من زهرای من ، زهرای من خدانگهدار

******

حسن بیا دردونه ی بابا

ای محرم مصیبت زهرا

عزیزمن تو میرسی ، تو كودكی به سن پیری

یه صحنه هایی می بینی ، كه دوست داری اونجا بمیری

یادت باشه تو كوچه ها ، دستای مادرو بگیری

جانم حسن جانم حسن ، پاره جگر غریب مادر

 

دریافت سبک



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات مرتبط: پیامبر اکرم(ص)
[ 8 / 9 / 1395 ] [ ] [ مهدی وحیدی ]
[ ]