نوحه،زمزمه،شور..رحلت پیامبر (ص) بهمراه سبک اجرا

نوحه،زمزمه،شور..رحلت پیامبر (ص) بهمراه سبک اجرا

رحلت رسول اکرم (ص)

زمینه


خداحافظ عزیز من دگر من میروم

دم آخر به بالینم بیا ای دخترم

بیا بیا بیا بیا بیا بسویم

بیا بیا كه راز دل بتو بگویم

تو اولین نفری كه میای كنار بابا ، یازهرا

زیاد نمیمونی تو بعد من میون دنیا ، یازهرا

زهرا وای

******

نكن زاری كنارم ای گل ریحون من

كه از آهت میسوزه این دل پرخون من

دلم دلم زداغ تو دلم بیماره

دلم دلم میون اون در ودیواره

الهی گیر نكنی بین آتیش مدینه ، یازهرا

الهی كه نشی پیش علی شكسته سینه ، یازهرا

زهرا وای

******

حسینم كو كه میخوام باز ببوسم حنجرش

الهی كه خدا صبری بده بر خواهرش

امون امون زصید رفته از حال

میره میره میره زینب میون گودال

میشینه اشك بی كسی رو گونه های خواهر ، واویلا

می بوسه جای من گلوی زخمی ه برادر ، واویلا

زهرا وای

 

دریافت سبک



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات مرتبط: پیامبر اکرم(ص)
[ 8 / 9 / 1395 ] [ ] [ مهدی وحیدی ]
[ ]