نوحه،زمزمه،شور....اربعین بهمراه سبک اجرا

نوحه،زمزمه،شور....اربعین بهمراه سبک اجرا

اربعین حسینی

زمزمه

(به سبک من امام الساجدینم)


كربلا كو دلبر من     كو امام بی سر من

در كجا بـاید بگردم      كو عزیـز مادر من

ای امــام بهتر از جانم حسین

بعد تو من هم نمیمانم حسین

یـابن الزهرا در كنار قبر تو

من زیـارتنامه میخوانم حسین

ای حسین جانم حسین جانم حسین

­­­­­­­­******

مـاندهام با كوه دردی       بـا دل زینب چه كردی

من كجا و دست بسته     من كجا و كوچه گردی

از غمت بی صبر و تابم كرده اند

وارد شــــــام خرابم كردهاند

محـــرم زینب همه نا محرمان

وارد بــزم شرابم كردهاند

ای حسین جانم حسین جانم حسین

­­­­­­­­******

من كه افتادم ز نـاله    شد دلم خون مثل لاله

در خرابه دیدهام من     داغ زهـرای سه ساله

من خودم جسم كبودش دیدهام

من خودم بر او كفن پیــچیدهام

گوشه ویرانه من هنگــام غسل

روی سیلی خورده را بوسیـدهام

ای حسین جانم حسین جانم حسین

­­­­­­­­­­­­******

بر خم مویت اسیــرم    داغت ای گل كرده پیرم

یابن الزهرا جان زهرا      تو دعـــا كن من بمیرم

صد گره افتـاده بر كارم حسین

من به خاكت سجده بگذارم حسین

یوسف زهـرا ز هجده یوسفم

من فقط یك پیـرهن دارم حسین

ای حسین جانم حسین جانم حسین

 

دریافت سبک



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات مرتبط: اربعین

برچسب‌ها: نوحه،زمزمه،شوراربعین بهمراه سبک اجرا
[ 23 / 8 / 1395 ] [ ] [ مهدی وحیدی ]
[ ]