نوحه،زمزمه،شور....اربعین بهمراه سبک اجرا

نوحه،زمزمه،شور....اربعین بهمراه سبک اجرا

اربعین حسینی

زمینه

 

ای وای از زمونه ، قلبم غرق خونه

زینب با دلی زار ، داره روضه میخونه

برادرم ، بلند شو سایه ی سرم

برادرم ، بدون تو کجا برم

برادرم ، ازم نپرس کو دخترم

برادرم ، برادرم

حسین برادر بی کفنم

******

با اندوه و ماتم ، با قلبی پر از غم

زینب اومد از راه ، اما با قدی خم

حسین من ، نمونده جونی به تنم

حسین من ، چهل شبه زار میزنم

حسین من ، برادر بی کفنم

حسین من ، حسین من

حسین برادر بی کفنم

******

اومد خواهر تو ، همراه سر تو

پیرم کرده داداش ، داغ دختر تو

حسین جان ، ببین ناله خواهرت

حسین جان ، رسیدم در برابرت

حسین جان ، خاطره دارم با سرت

حسین جان ، حسین جان

حسین برادر بی کفنم

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات مرتبط: اربعین

برچسب‌ها: نوحه،زمزمه،شوراربعین بهمراه سبک اجرا
[ 22 / 8 / 1395 ] [ ] [ مهدی وحیدی ]
[ ]