نوحه،زمزمه،شور....اربعین بهمراه سبک اجرا

نوحه،زمزمه،شور....اربعین بهمراه سبک اجرا

اربعین حسینی

نوحه

(به سبک پوشیده رخت سیه)


برادر برای تو مهمان رسیده

مثلِ مادرمان قدَّم شد خمیده

ای یادگار مادرم حسین جان

مهربان ، یار بی سرم حسین جان

واویلا واویلا واویلا آه و واویلا

******

چهل روز است ای دلبر،داغ تو دیدم

در همه جا طعنه از دشمن شنیدم

شهر شام و ازدحام ای حسین جان

من کجا و بزم عام ای حسین جان

واویلا واویلا واویلا آه و واویلا

******

 

از ماتَمَت یا حسین خونجگر هستم

با شمر و با حرمله همسفر گشتم

خاطرات غمت سوز دلم بود

دیدن قاتل تو قاتلم بود

واویلا واویلا واویلا آه و واویلا

******

 

بعد از ابوفاضل ای یارِ شهیدم

پرچمِ نهضت را بر دوشم کشیدم

با خطبه ای حیدری از دل و جان

رسوا کردم یزید و یزیدیان

واویلا واویلا واویلا آه و واویلا

******

 

بعد از تو شد کارم با حال پریشان

نگهداری از بیمار و از یتیمان

پیر عشقت شدم الحمدلله

جانم به قربان تو ابا عبدالله

واویلا واویلا واویلا آه و واویلا

******

 

گفتی التماسِ دُعا ای همدردم

در نماز نشسته دُعایت کردم

تو هم دعا کن ای ماه منیرم

دیگر از داغ جانسوزت بمیرم

واویلا واویلا واویلا آه و واویلا

******

 

اگر نا مَحرَم نبود ای حَق نهادم

جسم نیلی ام را نشانت می دادم

در دلم شعله زد آه مدینه

زنده شد ماتم ماه مدینه  

واویلا واویلا واویلا آه و واویلا

******

 

مثل آتش از کینه شعله ور بودند

اینها از مغیره هم ظالم تر بودند

هر جا ای دلبرم قدم به قدم

میشدم سپر بلای حرم

واویلا واویلا واویلا آه و واویلا

******

 

دردِ روح و پیکرِ من بی کرانه

پاسخ هر یا حسین بود تازیانه

درد تن مادر را کردم احساس

خالی بود آنجا جای تو و عباس

واویلا واویلا واویلا آه و واویلا

 

 

دریافت سبک



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات مرتبط: اربعین

برچسب‌ها: نوحه،زمزمه،شوراربعین بهمراه سبک اجرا
[ 22 / 8 / 1395 ] [ ] [ مهدی وحیدی ]
[ ]