نوحه،زمزمه،شور....اربعین بهمراه سبک اجرا

نوحه،زمزمه،شور....اربعین بهمراه سبک اجرا

اربعین حسینی

نوحه

(به سبك من ابوفاضل و من پسر)

 

از سفر آمده زینب تو یا حسین

آمده یار جان بر لب تو یا حسین

از تو یک اربعین

دورم ای مه جبین

واحسینا ، واشهیدا

******

کاروان تو را به سویت آورده ام

قد کمان گشتم و یاری تو کرده ام

بردم از تو پیام

کوفه و شهر شام

واحسینا ، واشهیدا

******

خاک قبر تو را سرمه ی چشمان کنم

بر سر تربتت فدا دل و جان کنم

حب تو دین من

عشقت آیین من

واحسینا ، واشهیدا

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات مرتبط: اربعین

برچسب‌ها: نوحه،زمزمه،شوراربعین بهمراه سبک اجرا
[ 20 / 8 / 1395 ] [ ] [ مهدی وحیدی ]
[ ]