نوحه،زمزمه،شور....اربعین بهمراه سبک اجرا

نوحه،زمزمه،شور....اربعین بهمراه سبک اجرا

اربعین حسینی

واحد

 

شد اربعین شهیدان ، زینب رسد با اسیران

از کوفه و شام ویران ، با ناله و آه و افغان

تو رهبر عاشقانی ، ارباب آزادگانی

با خطبه ی زینب تو ، شد راه تو جاودانی

سالار زینب حسین جان

******

درد دلم را تو بشنو ، ای نازنین یار مه رو

با من بگو ای برادر ، عباس آب آورت کو

گویم به تو از اسارت ، از لحظه های جسارت

ای یار با غیرت من ، هستی من رفته غارت

سالار زینب حسین جان

******

رفتی نگفتی که زینب ، تنها شود زار و مضطر

جسم شریفت به خاک و ، راس تو بر نیزه پرپر

داغ علی اکبر تو ، زنده شده بهر خواهر

زد حرمله در همین جا ، تیری به حلقوم اصغر

سالار زینب حسین جان

******

بعد از تو من ماندم و غم ، یک آسمان درد و ماتم

شد محملم مثل گنبد ، رأس تو بر نیزه پرپر

ای تو امام بصیرت ، ای کشته ی راه عزّت

رفتی و زینب پس از تو ، گشته رسول شهادت

سالار زینب حسین جان

 

دریافت سبك



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات مرتبط: اربعین
[ 20 / 8 / 1395 ] [ ] [ مهدی وحیدی ]
[ ]