نوحه،زمزمه،شور....اربعین بهمراه سبک اجرا

نوحه،زمزمه،شور....اربعین بهمراه سبک اجرا

اربعین حسینی

زمزمه

 

(به سبک ای ماه من میریزد از)

 

ای کربلا کو شمع شام تار زینب

ای کربلا کو دلبر و دلدار زینب

کو لاله های پرپرم         ای وای ، ای وای

کو تـربت بـرادرم            ای وای ، ای وای

چه شد عزیز  مادرم      ای وای ، ای وای

کو یاس پرپر گشته ام     ای وای ، ای وای

من زینب سرگشته ام    ای وای ، ای وای

من از سفر برگشته ام    ای وای ، ای وای

جانم حسین ، جانم حسین

******

هستم کنار قبر تو ای بی قرینه

من زائر و دست ادب دارم به سینه

هستی امام من حسین    ای وای ، ای وای

ماه تمام من حسین         ای وای ، ای وای

بشنو سلام من حسین    ای وای ، ای وای

من ارمغان آورده ام           ای وای ، ای وای

قد کمان آورده ام              ای وای ، ای وای

من نیمه جان آورده ام       ای وای ، ای وای

جانم حسین ، جانم حسین

******

ای علقمه با من بگو آن مه جبین کو

ای علقمه قبر یل ام البنین کو

ای علقمه کو یاس من          ای وای ، ای وای

کو عشق و کو احساس من   ای وای ، ای وای

کو تربت عباس من               ای وای ، ای وای

کو یار و غمخوارم حسین       ای وای ، ای وای

چه شد علمدارم حسین       ای وای ، ای وای

یار گرفتارم حسین               ای وای ، ای وای

جانم حسین ، جانم حسین

******

ای باغبان از من مپرسی حال لاله

از من مپرسی حال زهرای سه ساله

دیدم گل نیلوفرت               ای وای ، ای وای

دیدم سه ساله دخترت        ای وای ، ای وای

ره می‌رود چون مادرت         ای وای ، ای وای

چون غنچه او پژمرده بود       ای وای ، ای وای

از بسکه سیلی خورده بود   ای وای ، ای وای

دیدم گرسنه مـرده بود         ای وای ، ای وای

جانم حسین ، جانم حسین

 

دریافت سبك



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات مرتبط: اربعین
[ 20 / 8 / 1395 ] [ ] [ مهدی وحیدی ]
[ ]