با عرض سلام و ادب خدمت دوستان عزیز


 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

 

امروزه یکی از مشکلات جامعه مذهبی ما کمبود مداحانی است که از همه ی جهات (کلام، رفتار، منش، پوشش، سبک، محتوا، ولایت و ... ) مورد تأیید اهل بیت علیهم السلام باشند .هدف از تاسیس این وبلاگ انتقال مطالب مفید در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری به مداحان و علاقه مندان مکتب حسینی است .

این وب جایی برای تمامی دوستداران اهل بیت علیهم السلام است و در شب میلاد با سعادت حضرت ختمی مرتبت و امام صادق علیهما السلام و در کنار بارگاه شریف و ملکوتی امام رضا علیه السلام راه اندازی گردیده است . بر خود لازم می دانم از تمامی استادان بزرگوارم در ابتدای کار دعوت به همکاری نمایم .


یا امام رضا؛ خودتان فرمودید: هر کس در راه دین خدا قدمی بردارد برایش دعا می کنید . امیدوارم کار ما مشمول دعایتان بگردد . 

آقاجان؛

من ندانم کيستم اما شما را دوست دارم
هر که هـستم خاندان مصطفي را دوست دارم

مرغ روحم چون کبوتر پر زند سوي مديـنه
هم خراسان هم نجف هم کربلا را دوست دارم 

کمتر از آنم که باشـم بنده ي شاه ولايـت
گر چه خــــــــود آلوده ام اهل ولا را دوست دارم

دوستـــي از دوستان دوستان اهل بيتـم
هر که هستــم شيعيان مرتضي را دوست دارم

گر نکير و منکرم پرسند آوردي چه با خــود
در جواب هر دو گــــــويم من رضا را دوست دارم  

 

جهت ترویج فرهنگ صحیح مداحی، هرگونه کپی برداری

از مطالب این وب کاملا آزاد است


لطفا انتقادات، پیشنهادات و نظرات خود را در همین جا قید بفرمایید.

 


 

غیر از غلامی تـو به دردی نمی خورم....

بیـرون کنی بـه فاطمـه بیکـار میشوم....

 

برای دسترسی بهتر به اشعار در کانال تلگرامی نوکران ارباب عضو شوید

telegram :     @mahdivahid
 



نظرات شما عزیزان:

مهدی
ساعت15:14---6 مهر 1396
تو رو خدا قیافه مسخره خودتو بردار که دید مون نسبت به اشعار مذهبی و مداحی خرابتر نشه حالم بهم خورد با اون سیبیلهای مسخره

کربلایی بهنام فیاض
ساعت15:50---26 شهريور 1396
بسیار عالیست وبلاگ پر محتوا و خوبی دارین خدا قوت

کربلایی
ساعت11:40---2 تير 1395
سلام
کانالی تو تلگرام هست به آدرس زیر که یه عده شاعر سبکی هستن که مستقیم دسته اول میذارن تو این کانال
به آدرس زیر
Telegram.me/madhe14
برای عضویت فقط از طریق تلگرام به شماره ی زیر پیام بدید
09396681263


عضو یار غائب
ساعت13:56---8 ارديبهشت 1395
سلام علیکم
خوشحالم ک دوستدار مسائل دینی و مذهبی هستید.
شما میتونید با وارد شدن ب این سایت www.yareghaeb.ir
هم اطلاعاتتونا با دیگر کاربران سهیم کنید و هم اینکه با پیدا کردن دوستان جدید در مباحث دیگر بزرگواران نیز شریک شوید
اینجا هر کسی ممکن است رفت و آمد بکند از هر دین و مذهب و نژادی؛ و ب شدت نیاز هست تا بچه های حزب اللهی اونجا فعالیت داشته باشند و با مطالب خود حقانیت دین و مذهبی خویش را گسترش دهند
از اینکه ب یار غائب می ایید صمیمانه از شما تشکر میکنم
هم اکنون تشریف بیارید و عضو بشید:
www.yareghaeb.ir


کانون فرهنگی مذهبی مسجد صاحب الزمان(عج) اندیمشک
ساعت19:31---31 فروردين 1395
باعرض سلام و ادب محضر برادر بزرگوار
بسیار استفاده کردیم از مطالب و اشعارتان
نام شما در وبلاگ ما می درخشد بسیار خوشحال خواهیم شد اگر مارا لینک بفرمایید.
سپاسگزارم
jannaat.mihanblog.com
کانون فرهنگی مذهبی مسجد صاحب الزمان(عج) اندیمشک
http://jannaat.mihanblog.com


احمد
ساعت20:44---11 بهمن 1394
سلام خیلی عالی است در پناه حضرت ولی عصر عج موفق باشید
در صورت امکان جهت ترویج فرهنگ اسلامی و اهل بیت از کلیپ های مذهبی ما استفاده نمایید
برکات صلوات و سفر معنوی در محضر امام رضا ع
را حتما ببینید
http://jokar.blogfa.com/post-331.aspx


پیشنهاد
ساعت15:34---29 دی 1394
ممنون از زحمت های شما
بنده همیشه از مطالب شما استفاده می کنم
و یکی از منابع من شده سایت شما
ادامه بدهید


پیشنهاد من
شما که زحمت می کشدی و این مطالب را کپی می کنید . فایل مطالب را به صورتpdf نیز بارگزاری کنید تا بهتر استفاده شود
فایلها می توانند به صورت مناسبتی باشد که بهتر نیز هست


مزه ی اشک - اشعار اهل بیت علیهم السلام
ساعت16:38---1 دی 1394
سلام.
از شما دعوت میکنم تا از وبلاگ مزه ی اشک - اشعار اهل بیت علیهم السلام بازدید کنید و اگر مایل به تبادل لینک بوید در قسمت نظرات اعلام فرمائید.
التماس دعا.


صادق
ساعت4:36---21 آذر 1394
سلام. نکات بسیار مهمی در ولاگم است لطفا به وبلاگ من در قسمت اموزش مداحی سر بزنید و بسیا ربرای شما مفید است

آموزش مداحی
ساعت12:13---9 آبان 1394
سلام من مسئول سایت فرهنگی مذهبی بیان هستم،خدا خیرتون بده مطالبتون بسیار بسیار مفید بود.با اجازتون تعدادی از مطالبتون رو با ذکر منبع تو سایتمون آوردم.

باتشکر محمد رادمهر


fateme
ساعت21:43---30 مهر 1394
manoon kheili khoob bood

اباالفضل
ساعت6:04---15 مهر 1394
بابا دم شما گرم عجب سایتی دارید دیگه واسه هرمناسبتی دنبال شعرنمیگردم

mohammadreza8625@yahoo.com
ساعت8:23---1 مهر 1394
سلام
ممنون از مطالب عالي
برا محرم كم كم مطالب و سبك هاي زيبا بذاريد.


امید
ساعت13:31---1 شهريور 1394
با سلام
بسیار سپاس ازایجاد این وبلاگ


رضا
ساعت18:41---4 مرداد 1394
درود برشما


پورمحمدی
ساعت13:39---10 تير 1394
سلام ودرود خدا برشما
سالیانیست که با روضه ی تو مانوسم
زادب دست محبین تو را میبوسم
نکند روزی چشمان مرا قطع کنی
من اگر گریه برایت نکنم میپوسم

به امید خدا در جهت تولید وارائه واشاعه اشعار ناب مذهبی و ولایی قصد تشکیل گروه شعر ولایی با نام دعبل در فضای مجازی واتس اپ وتلگرام را داریم که ان شا الله با همت دوستان وشاعران ومادحان اهل بیت منجر به تولید وارائه آپار ارزشمندی در جهت تبلیغ ، ترویج فرهنگ اهل بیت ونیز مرثیه ومدح آل الله خواهد شد
لذا عزیزانی که توانایی تولید وارائه آثاری چون شعر وداستان کوتاه در زمینه های مذکور را دارند میتوانند نام ومشخصات خود را جهت عضویت در گروه به شماره 09189337031 پیامک نمایند.


جلال نوروزی
ساعت12:58---5 ارديبهشت 1394
sسلام برادر بزگوار
خواستم از ایجاد این فضای مجازی مداحی از شما تشکر کنم .
این سایت رو ذخیره کردم حتمن بیشتر بهش سر می زنم .


مهدوی
ساعت19:40---20 اسفند 1393
الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد



مهدوی
ساعت20:07---17 اسفند 1393
الهم صل علی محمد وآل محمد

[گل]

سلام

به روزم تشریف بیار

یا امام رضا(ع)

[گل]



علی نوری شاهرودی
ساعت6:20---22 بهمن 1393
سلام برحاج مهدی


امیدوارم که خوب وخوش وخرم درسایه الطاف علی بن موسی الرضاعلیماالسلام باشی


واقعاجای هزااران هزار بار تشکر وقدردانی داره بخاطر تلاش حضرتعالی


مهدوی
ساعت9:08---1 دی 1393

السلام علیک یا رسول الله (ص)
السلام علیک یا حسن مجتبی (ع)
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا(ع)



مقدم
ساعت18:30---16 آذر 1393
انشاله خداوند شفای عاجل عنایت بفرماید
پاسخ:از لطفتون ممنونم


مرتضی اسدالهی صابر
ساعت21:35---15 آذر 1393
(حسین جان)



کسی که پا به پا در محضرت بود



چهل منزل به دنبال سرت بود



چهل منزل اسیر و دست بسته



به شمشیر زبان همسنگرت بود



چهل منزل در امواج بلاها



زمانی بادبان، گه لنگرت بود



خدا جویان که در خون خفته بودند



خودش عباس و عون و جعفرت بود



گهی شد دست و بازوی اباالفضل



گهی در گفتن حق حنجرت بود



گهی پروانه ی گلهای باغت



گهی شمع مزار دخترت بود



فروغ روزهایش اشک طفلان



چراغ شام غمبارش سرت بود



اگر نیمی زتو در کربلا ماند



بحق تا شام نیم دیگرت بود



و ثابت کرد زینب با جهادش



هرآنچه بهر او در باورت بود


مرتضی اسدالهی صابر
ساعت21:32---15 آذر 1393
(حسین جان)

کسی که پا به پا در محضرت بود

چهل منزل به دنبال سرت بود

چهل منزل اسیر و دست بسته

به شمشیر زبان همسنگرت بود

چهل منزل در امواج بلاها

زمانی بادبان، گه لنگرت بود

خدا جویان که در خون خفته بودند

خودش عباس و عون و جعفرت بود

گهی شد دست و بازوی اباالفضل

گهی در گفتن حق حنجرت بود

گهی پروانه ی گلهای باغت

گهی شمع مزار دخترت بود

فروغ روزهایش اشک طفلان

چراغ شام غمبارش سرت بود

اگر نیمی زتو در کربلا ماند

بحق تا شام نیم دیگرت بود

و ثابت کرد زینب با جهادش

هرآنچه بهر او در باورت بود

اگر نمایش بگذارید ممنون میشوم

یاعلی


مهدوی
ساعت9:37---8 آذر 1393
آقا نیا؛ شبانه تورا دار می زنند
اینها که نام جـدّ تو را جار می زنند
[گل]
سلام
به روزم
[بدرود]


مهدوی
ساعت20:20---6 آذر 1393
سلام و درود خداوند برشما
میهمان وبسایت ارزشمندتون شدم واستفاده کردم.
اجرتون به سالار شهیدان
با افتخار لینک شدید
یاحسین(ع)



علی اصغر طالعی
ساعت12:19---6 آذر 1393
سلام
وب خوبی داری آموزنده و پر بار البته نه برای ما که هیچ بهره ای از صدای خوب نداریم بلکه برای آنانکه خداوند صدای خوب و عشق اهلالبیت را به آنان اعطا کرده و شما را وسیله ای قرار داده تا این امکانات را تقویت کنید
خدا خیرتان بده با اجازه از حضورتان لینکتون کردم شاید کسی هم توی وب من بتونه استفاده ببره
ممنون


سعید
ساعت10:16---14 آبان 1393
سلام با عرض ادب وخسته نباشد
با امید قبولی طاعات وعزاداری های شما در درگاه باری تعالی خیلی ممنون از وب عالیتون اجرتون با ابا عبدالله امید وارم سلامت وموفق باشید.


زهر ا
ساعت1:05---14 مهر 1393
سلام وبتون عاليه ولي كاش اون عكسي كه گذاشتيد نميدونم امام رضا عليه السلام هستند يا نه . اما نذاريد. بهتره.

ابن الزهرا
ساعت10:22---8 مهر 1393
سلام
من هم تازه شروع کردم. تشریف بیارید و راهنمایی کنید
سپاس


حسام
ساعت11:58---2 مهر 1393
بسیار عالی

ویونا
ساعت16:51---14 شهريور 1393
سلام گلم
وب خوبی داری
به منم سر بزن

رفیق!
معامله فسخ شد!!!
در قبال دنیا...
یک تار مویت را میخواستند...
ندادم!!!


یک بسیجی
ساعت0:50---29 مرداد 1393
سلام
خداقوت
واقعا جمع آوری همه این مطالب کار آسونی نیست من به نوبه خودم خیلی متشکرم اجرتون با ائمه اطهار و خدا پشت و پناهتون


sorosh
ساعت13:24---24 مرداد 1393
سلام وبت محشره خسته نباشی امید وارم تو هم ب من سر بزنی و حتما نظر بدی. راستی اگه خواستی هم از طریق بازدیدت کسب درامد کنی بنرشو گذاشتم تو سایت http://khiabanmusic.loxblog.com/

مهدی خدابنده لو
ساعت1:55---2 مرداد 1393
سلام آقای وحیدی خسته نباشید اجرتون با اباعبدالله من تو دوره ذاکرین بسیجی حسینیه شهدای بسیج با شما آشنا شدم به یاد آوردید؟

هرکجا هستید موفق و موید باشید. یاعلی مدد


آموزش نرم افزار
ساعت21:04---31 تير 1393
سلام طاعات قبول
ممنون از حضور گرمتون


نقیب اله بابه خانی
ساعت3:12---22 تير 1393
سلام من شما را لینک کردم من را هم لینک نمایید با تشکر

نقیب اله بابه خانی
ساعت3:06---22 تير 1393
سلام عزیزم خيلي وب خوبي داري ازمطالبت لذت بردم اميدوارم موفق باشي
به وب من هم سر بزن نظر یادت نرها


شعر و سبک مداحی نو
ساعت0:55---17 تير 1393
سلام.وبلاگ پر محتوایی دارید.اگه مایل به تبادل لینک هستید اطلاع دهید/یاعلی...

علی رحمتی
ساعت17:29---13 تير 1393
سلام استاد وحیدی
از کلاس های علوم و فنون شما در سبزوار خیلی استفاده کردم.امیدوارم موفق باشید


حسین
ساعت12:23---6 تير 1393
غیرت عجم
نگذرد حق از انکه از اغاز دشمن مرتضی وآلش شد
آنکه از روی خشم وغضب واردبیت او به آتش شد
وقسم را به لات وعزا داد که در خانه را بسوزاند
هر که باشد ز آل پیغمبر شمع وپروانه را بسوزاند
نسل اینان ادامه دارد تا زهر خود را به شیعیان ریزند
آمدند تا زمان قبل رسول حکم شیطان به گردن آویزند
داعشی ها ادامه قوم منکران حقوق پیغمبر
منکران حقیقت قرآن منکران ولایت حیدر
پشت این فتنه بزرگ جهان کشوری نیست غیر آل صعود
پس چه فرقیست بین این مردم با مسلمان کشان قوم یهود
ما عجم ها زمان قبل از دور بوده ایم عاشقان آل عبا
اسم مارا یکی یکی حک کرد شکر حق در صحیفه اش زهرا
افتخار بزرگ ما این است با نگاه شما مسلمانیم
لقمه از سفره علی خوردیم چون ز نسل کیان وسلمانیم
همه دنیا نگفته می داند عجمی غیرتی کهن دارد
سندم هشت سال جنگ تحمیلی بس شهیدان بی کفن دارد
ارزوهای ما فراتر از آرزوهای مردم دنیاست
سر بریده شدن برای حسین اوج عزت واوج لذت ماست
کاروان حسین اگر آن روز گذرش خطه دلیران بود
نیمی از خاک کربلا قبر شهدایی زخاک ایران بود
غیرت ما عجم به اهل البیت متن صدها کتاب خواهد شد
پای دشمن به کربلا برسد پای ما در رکاب خواهد شد
غیر از این ای ولی امر جهان از شما خواهشی نمی ماند
جان زهرا اگر اجازه دهی اثراز داعشی نمی ماند
چون اجازت نمی رسد از تو موج دریا نمی شویم آقا
صد هزاران چو داعش ار آید از حرم پا نمی شویم آقا
ما از اول نبوده ایم ساکت سر سازش نبوده با خناس
خون رگهایمان به جوش آمد داعش ودور مرقد عباس
سینه زنها کنار تو هستند غارت خیمه ها نخواهد شد
دیگر اینجا به تیر حرمله ها سر اصغر جدا نخواهد شد
دیگر اینجا حسین بی اکبر کمر او دو تا نمی گردد
یا که در گوشه ای زنخلستان دست سقا جدا نمی گردد
دیگر اینجا از آتش خیمه پای طفلان تو نمی سوزد
زیر خنجر کنار نهر فرات لب عطشان تو نمی سوزد
دیگر اینجا به حمله دشمن دختری زیر پا نمی ماند
یا که در راه کوفه وشام کودکی خسته جا نمی ماند
دیگر اینجا عقیله در گودال زخم سر نیزه را نمی بینی
یا ز بالای تل زینبیه سر بر نیزه را نمیبینی
نه دگر نیمه شب در آن صحرا پی دردانه می روی بانو
با وجود مدافعان حرم به اسارت نمی روی بانو
کربلایی دوباره بر پاشد سینه زنهای حضرت ارباب
بانگی ازیک خرابه می آید ای عمو جان رقیه را دریاب
حسین کریمی نیا09128099838


فریاد
ساعت19:38---21 فروردين 1393
اللهم صل علی فاطمه وابیها و بعلها بنیها و سرالمستودع فیها بعدد ما احاط به علمک

با سپاس فراوان
اجرکم عندالله
التماس دعا
یاعلی


حسین
ساعت2:35---17 آذر 1392
بسیار بسیار زیبا...
اشعار بسیار پر محتوا و خوبی است ...
ممنون از شما ...
اگر اجازه می دهید می خواهم از اشعار شما در وبلاگم استفاده کنم ...
با افتخار تمام شما را لینک کردم...

یا مهدی(عج)


چادرخاکی
ساعت12:28---13 آذر 1392
سلام وبلاگتون عالی بود
دوست داشتیدتبادل لینک کنیم که شعرهاتون اشاعه پیداکنه


طیبه
ساعت9:01---28 آبان 1392
سلام.خوبید؟

امروز تو وب تون اشعار دفاع مقدس هم دیدم. متاسفانه بعد از جنگ اصلا به این مطلب پرداخته نشده


خدا خیرتون بده


سبحان بهروزیان
ساعت23:16---27 آبان 1392
میخواستم ببینم شما مداح هم هستید؟
اگه هستید میتونین یه متن خوب برای زنجیر زنی برام بفرستید؟
تو وبلاگم برام نظر بزارید ممنون


طیبه
ساعت9:39---19 آبان 1392
سلام اقای وحیدی


خیلی خوشحال شدم چنین وبی رو با این اهداف ایجاد کردید

خدا خیرتون بده

انشالله از سید شهیدان عالم روزی نصیب تون بشه


عباس
ساعت11:27---19 مهر 1392
سلام
من شما را لینک کردم
لطفا شما هم ما را با نام مجله اینترنتی صلوات زرین دشت و با آدرس http://szd.cum.ir لینک کنید.
صلوات


مجید
ساعت23:01---18 مهر 1392
سلام داداش
حالت خوبه من چن بار به وبت سر زدم خوشم اومد
داداش میتونی برا استقبال از کربلایی چن تا شعر بهم بدی خیلی نیازم ضروریه ایشالا خود آقا اجرتو بده
قراره دوشنبه یکی از دوستان از کربلا بیاد
حتما خبرم کن حتما حتما حتما


محمدرضا
ساعت11:11---9 تير 1392
چاکر آقای وحیدی از بچه ها محل هستیم.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات مرتبط: * پای درس اساتید
[ 21 / 11 / 1396 ] [ ] [ مهدی وحیدی ]
[ ]