نوحه،زمزمه،شور و...حضرت زینب (س) یهمراه سبک اجرا

نوحه،زمزمه،شور و...حضرت زینب (س) یهمراه سبک اجرا

شور

 

سینه زنم در تاب و در تبم

شکر خدا این گشته منسبم

توی دلم شوق شهادته

سپاهی گردان زینبم

عشق لم یزلی ، هیبتت علوی

بین خطبه ی تو ، خطبه های علی

ذکر تو بی بی جان ، شد نوای این لب

سر من بفدای ، عمه جانم زینب

سیدتی یا عقیله العرب

******

درد دلم درد صبوریه

روزی من یک عمره دوریه

الهی که یک روز منم بشم

مدافع حرمین سوریه

در هوای حسین ، با نوای حسین

خون من نذر ، بچه های حسین

با دلی بی طاقت گشته ذکرم امشب

سر من بفدای عمه جانم زینب

سیدتی یا عقیله العرب

******

عشق شما دار و ندارمه

قرار قلب بی قرارمه

هر کی میخواد هرچی به من بگه

زینبیم این افتخارمه

عشق ماهمه ای ، دخت فاطمه ای

تو تپش های دل ، شاه علقمه ای

در هوای عشقت غرق در تاب و تب

سر من بفدای عمه جانم زینب

سیدتی یا عقیله العرب




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات مرتبط: حضرت زینب (س)
[ 3 / 2 / 1395 ] [ ] [ مهدی وحیدی ]
[ ]