نوحه،زمزمه،شور و...حضرت زینب (س) یهمراه سبک اجرا

نوحه،زمزمه،شور و...حضرت زینب (س) یهمراه سبک اجرا

زمینه

 

می‌بینمت دلشوره داری باز می‌سوزه سینم

گمون کنم که لابلای دستته پیرنم

صدات

دیگه اصلا در نمیاد پا به پات

غم کشیدم خیلی زیاد از نگات

فهمیدم دلداری میخواد غصه هات

قلبم در آشوبه

دلت به گریه مشتاقه هنوز

آخه اسیر یک داغه هنوز

وای غمدیده خواهر من

وای رنجیده خواهر من

******

خدا میدونه چقده سوزونده جگرمو

دیدم گرفتن بی حیا ها دور خواهرمو

عذاب

ﻛﺸﻴﺪﻱ ﺗﻮ ﺑﺰﻡ ﺷﺮاﺏ ﺗﺎ ﺭﺑﺎﺏ

ﺗﻮ ﺭﻭ ﻣﻴﺪﻳﺪ ﻣﻴ‌‌ﺸﺪﻱ ﺁﺏ ﺑﺎ ﺷﺘﺎﺏ

ﺩﺳﺘﺎﺗﻮ ﺑﺴﺘﻦ ﭘﻴﺶ ﻣﻦ ﺑﺎ ﻃﻨﺎﺏ

یاد کوفه و شام

با این مصیبتا دق میکنی

گریم میگیره هق هق میکنی

وای غمدیده خواهر من

وای رنجیده خواهر من

******

یکسال و نیم بیقرارم و بغضه توی گلوم

بزار بگم درد دلامو واست آروم آروم

حالا

جون میدم از درد و بلا کربلا

نمیره از یادم اخا عاشورا

تنت افتاد زیر سم مرکبا

جلو چشم زینب

سرت همش میفتاد رو زمین

دارم میمیرم از درد همین

وای عزیز برادر من

وای ای سایه سر من

 

دریافت سبک



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات مرتبط: حضرت زینب (س)
[ 3 / 2 / 1395 ] [ ] [ مهدی وحیدی ]
[ ]