نوحه،زمزمه،شور و...حضرت زینب (س) یهمراه سبک اجرا

نوحه،زمزمه،شور و...حضرت زینب (س) یهمراه سبک اجرا

نوحه

(به سبک یا امام زمان سیدی)

 

بین دیوار و در یک برادر دادم از دست

پهلوی مادرم فاطمه دیدم شکسته است

فرق شیر خدا دیدم دریده

دیده ام طشت خون، سر بریده

زینبم زینبم ام المصائب

******

ای خدا گشته پرپر تمام گلشن من

حوریان روضه خوان اسیری رفتن من

غم روی غم شرر زده به جانم

یک ستاره ندارد آسمانم

زینبم زینبم ام المصائب

******

کوچه های مدینه حسن ، شد تیر باران

کربلا شد کفن ، بر حسینم سم اسبان

ای فلک ظلم تو اندازه اش نیست

گل من تاب نعل تازه اش نیست

زینبم زینبم ام المصائب

******

ای گل سرخ من غرق خون دیدم تن تو

من کجا و سخن گفتن با دشمن تو

دست خود را به روی سر نهادم

مادرم فاطمه برس بدادم

زینبم زینبم ام المصائب

******

یاد مسمار خونین کنم از تیغ قاتل

دشمنت روی سینه نشست من در مقابل

ای دریغا دگر مهلت ندارم

بهر یحیای خود طشتی بیارم

زینبم زینبم ام المصائب

******

خواهر کربلا مادر اشک و عزایم

ای خدا گشته پر پر تمام لاله هایم

کوهی از غم روی شانه کشیدم

مرگ شمع و گل و پروانه دیدم

زینبم زینبم ام المصائب

 

دریافت سبک



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات مرتبط: حضرت زینب (س)
[ 3 / 2 / 1395 ] [ ] [ مهدی وحیدی ]
[ ]