سرود ولادت حضرت علی علیه السلام بهمراه سبک اجرا

سرود ولادت حضرت علی علیه السلام بهمراه سبک اجرا

سرود

 

از عشق همیشه بی قرارم

من غیر شما کسی ندارم

بر صفحه ی قلبم که شکسته ، شکسته

نقش رخ دلربات نشسته ، نشسته

دل را به کسی جز تو نبسته

تو مقتدایی علی مولا ، علی مولا

امام مایی علی مولا ، علی مولا

در همه جا هست نشون تو ، نشون تو

دلبر مایی علی مولا ، علی مولا

یا علی مولا ، علی مولا

******

قلبم که به تیر تو هدف شد

خواهان زیارت نجف شد

تو جرعه ی ناب و من سرابم ، سرابم

تو نور خدا و من حجابم ، حجابم

تو ابوتراب و من ترابم

خاک تو هستم علی مولا ، علی مولا

بگیر تو دستم علی مولا ، علی مولا

میون هر چی دل و دلبر ، دل و دلبر

دل به تو بستم علی مولا ، علی مولا

یا علی مولا ، علی مولا

******

ما مهر علی به سینه داریم

ترسی ز عدوی او نداریم

ما با تو غنی بی تو فقیریم ، فقیریم

در حلقه ی موی تو اسیریم ، اسیریم

با عشق تو عالم و می گیریم

مذهب و دینم علی مولا ، علی مولا

با تو عجینم علی مولا ، علی مولا

آخر عمرم دم رفتن ، دم رفتن

تو رو می بینم علی مولا ، علی مولا

یا علی مولا ، علی مولا

 

دریافت سبک



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات مرتبط: حضرت فاطمه(س)
[ 1 / 2 / 1395 ] [ ] [ مهدی وحیدی ]
[ ]