نوحه،زمزمه،شور... فاطمیه بهمراه سبک اجرا

نوحه،زمزمه،شور... فاطمیه بهمراه سبک اجرا

مناجات با حضرت زهرا (س)

شور

 

مادر ، همه ی حاصل من ، روشنیّ دل من ، حلال مشکل من

مادر ، رمز اجابت عشق ، اذن زیارت عشق ، ذکر سعادت عشق

دستای تو پناه دستامه

نوکریّ تو دین و دنیامه

هرکس غلام تو باشه مادر

مشمول عنایت آقامه

یازهرا ، پشت و پناهمه دعات

یازهرا ، تموم دنیا خاک پات

یازهرا ، دارو ندار من فدات ، یازهرا

یازهرا ، سیّدتی یا فاطمه

******

ای وای ، نامردایی که پستن ، حرمتتو شکستن ، دست علی رو بستن

ای وای ، میون دیوار و در ، یاس کبود حیدر ، آخر شدی تو پرپر

مونده ردّ صورتت رو دیوار

داره خون گریه می کنه مسمار

عشق حیدر اینقدر بهم نگو

عشق فاطمه خدانگهدار

فاطمه ، می ری و من تنها می شم

فاطمه ، همنشین غم ها می شم

فاطمه ، آواره ی صحرا می شم ، یازهرا

یازهرا ، سیّدتی یا فاطمه

******

زهرا ، بانوی عالمینی ، اسیر شور و شینی ، دلواپس حسینی

حال و ، روز تو گریه داره ، می گی تو با اشاره ، حسین کفن نداره

به هوش می یای و باز می ری از حال

پرستوی شکسته پر و بال

وعده گاه من و تو فاطمه

ظهر عاشورا ، کنار گودال

وقتی که ، حسینم و تنها دیدن

باخنجر ، سرش رو از تن بریدن

وقتی که ، به خیمه آتیش کشیدن ، واویلا

ثارالله ، ارباب بی کفن حسین

 

دریافت سبک



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات مرتبط: حضرت فاطمه(س)
[ 30 / 11 / 1394 ] [ ] [ مهدی وحیدی ]
[ ]