نوحه،زمزمه،شور... فاطمیه بهمراه سبک اجرا

نوحه،زمزمه،شور... فاطمیه بهمراه سبک اجرا

شب شهادت حضرت زهرا (س)

زمینه

 

داری میری تو از کنارم ، دیگه وقت سفر رسیده

تو میری عمر مرتضی هم ، بی تو دیگه به سر رسیده

داری میری خانوم خونم ، روی قلبم تو پا می زاری

برو باشه ولی بدون که ، مرتضی رو تنها می زاری

مرو دلبر من ، بمون کوثر من

مرو  توبری من تنها می شم

همدم این غمها می شم

مرو  یافاطمه ، مرو زهرا

******

تو بری من چیکار كنم با ، خاطره های درب و دیوار

می میرم تا نگام می بیفته ، به در نیم سوخته و مسمار

هم حسن هم حسین و زینب ، بهونه می گیرن برا تو

می رسه جون من به لبهام ، تا می بینم حال و هوا تو

مرو مهربونم ، مرو همزبونم

مرو بدون تو دق می کنم

ناله و هق هق می کنم

مرو  یافاطمه ، مرو زهرا

 

دریافت سبك



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات مرتبط: حضرت فاطمه(س)
[ 30 / 11 / 1394 ] [ ] [ مهدی وحیدی ]
[ ]