نوحه،زمزمه،شور... فاطمیه بهمراه سبک اجرا

نوحه،زمزمه،شور... فاطمیه بهمراه سبک اجرا

شهادت حضرت زهرا (س)

زمزمه

(به سبک ای یار تنها یار تنهای)

(دو شب)

 

شب و روز شهادت


ای یار تنها یار تنهای تو هستم

هر روز و شب محو تماشای تو هستم

من یار بیمار توام ، ای وای ای وای

شمع شب تار توام ، ای وای ای وای

تنها طرفدار توام ، ای وای ای وای

دارد تماشا بسترم ، ای وای ای وای

شد بسته چشمان ترم ، ای وای ای وای

شد لحظه های آخرم ، ای وای ای وای

******

ای قبله ی من روی تو خدانگهدار

ای شام قدرم موی تو خدانگهدار

ای مانده تنها در وطن ، ای وای ای وای

من با تو می گویم سخن ، ای وای ای وای

می گویم از غسل و کفن ، ای وای ای وای

ای همسر غریب من ، ای وای ای وای

نگاه تو طبیب من ، ای وای ای وای

صبر من و شکیب من ، ای وای ای وای

******

ای قبله ام ببین نماز آخرم را

ببین که می بندم دو چشمان ترم را

ای جان من جان بر لبم ، ای وای ای وای

پیش تو مهمان امشبم ، ای وای ای وای

جان تو جان زینبم ، ای وای ای وای

تو شمع و من پروانه ات ، ای وای ای وای

من می روم از خانه ات ، ای وای ای وای

ببر مرا بر شانه ات ، ای وای ای وای




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات مرتبط: حضرت فاطمه(س)
[ 30 / 11 / 1394 ] [ ] [ مهدی وحیدی ]
[ ]