زمزمه فاطمیه بهمراه سبک اجرا

زمزمه فاطمیه بهمراه سبک اجرا

شهادت حضرت زهرا(س)

زمزمه


وای ، علی دگر سپر ندارد ، قرآن من كوثر ندارد

حسین من مـادر ندارد ، مرو

وای ، سر بر سر زانو بگیرم ، دعا كن ای جوان پیرم

كنار بسترت بمیرم ، مرو

كسی نشان نگیرد از من بی نشانه

مرو ز خانه ی من ای خورده تازیانه

ای شمع خانه ی من افتادهای ز سوسو

برخیز و كن تماشا باشد سرم به زانو

فاطمه جوانم ، جوان قد كمانم

******

وای ، نماز خود نشسته خواندی ، چرا به پیش من نماندی

دیدی به چه روزم نشاندی ، مرو

وای ، دیگر ندارم من طرفدار ، ای مانده بین در و دیوار

زهـرای من خدا نگهدار ، مرو

غیر از خدا ز حالم كسی خبر ندارد

امن یـجـیـب زینب چرا اثر ندارد

امشب تو ای پرستو مرو ز آشیـانم

ماه گرفته مـن مـرو ز آسمـــانم

فاطمه جوانم ، جوان قد كمانم

******

وای ، خزان مشو ای لاله من ، ماه نهان در هاله من

ای یـار هـجده ساله من ، مرو

وای ، اشك غمم ریزد بدامن ، حرفی بزن دلم تو مشكن

قبله ی رو به قبله من ، مرو

ای مانده بین كوچه از من مگر چه دیدی

بیمـار نیمه جانم از من تو دل بریدی

ترسم كه تو بسوزی بـار دگر ز آهم

ای یك تنه سپاهم ببین كه بی سپاهم

فاطمه جوانم ، جوان قد كمانم

 

دریافت سبک



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات مرتبط: حضرت فاطمه(س)
[ 30 / 11 / 1394 ] [ ] [ مهدی وحیدی ]
[ ]