نوحه،زمزمه،شور..وفات حضرت معصومه(س) بهمراه سبک اجرا

نوحه،زمزمه،شور..وفات حضرت معصومه(س) بهمراه سبک اجرا

زمینه

 

رو لبامه فقط آه ، چشامه ابر بارون

رضاجانم کجایی ، ندارم بی تو سامون

معصومه یک مدته ، نداره از تو خبر

خیلی دلم تنگته ، ای به شب غم سحر

تو رفتی و از فراقت ، لحظه لحظه گریه کردم

یه آرزو تو دلم موند ، بیامو دورت بگردم

وای وای ، کجایی ماه شبم

وای وای ، همینه تاب وتبم

بیا حالم و کن تو تماشا

خواهرت داره جون میده اینجا

کی سرم رو بگیره به دامن

غیر تو پاره ی تن زهرا

وای وای ، امون از این غریبی

*******

خیلی دورم شلوغ شد ، وقتیکه اومدم قم

جات خالی بود برادر ، چقدر بین مردم

دسته گلا رو برام ، پیکش می‌آووردن و

من و توی شهرشون ، با احترام بردن و

ولی چقدر فرق اینجا ، زیاده با مردم شام

دلم می‌سوزه برای ، عمه و اون شهر بد نام

وای وای ، روضم شده یه کلام

وای وای ، امون از کوفه و شام

غم من غم طفل ربابه

غم من رد زخم طنابه

چی گذشت توی شام به رقیه

شد روا حاجتش تو خرابه

وای وای ، امون از این غریبی

 

دریافت سبک



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات مرتبط: وفات حضرت معصومه(س)
[ 30 / 10 / 1394 ] [ ] [ مهدی وحیدی ]
[ ]