نوحه و زمزمه و شور ..شهادت امام رضا (علیه السلام)

نوحه و زمزمه و شور ..شهادت امام رضا (علیه السلام)

 

زمزمه - واحد

 (به سبك ببین که توی کوچه ها)

 

لحظه های آخر عمر منِ و

جواد من (بابا کجایی)2

نور چشام جواد من

بیا بابا (بابا کجایی)2

لحظه های آخر عمر باباست

شاهد جون دادنم خود زهراست

(چشم انتظارِ عزیزم این چشماست)2

امام رضا یا امام رضا مولا

******

داره می سوزه جگرم

حال منم (داره تماشا)2

آسمون حجره ی من

پر شده از (بوی زهرا)2

کسی نمی دونه چی گذشت بر من

بسته شده كم كم این دو چشم من

(می سوزه از زهر كین جگر من)2

امام رضا یا امام رضا مولا

******

ای پاره ی تن نبی

امام رضا (گریونت هستیم)2

یه عمریه ما شیعه ها

عاشق تو (مدیونت هستیم)2

غریبی و ما اسیر این خونه

خدا خودش درد ما رو می دونه

(برا حرم می گیره دلم بونه)2

امام رضا یا امام رضا مولا

 

دریافت سبك



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات مرتبط: امام رضا(ع)
[ 30 / 9 / 1393 ] [ ] [ مهدی وحیدی ]
[ ]