نوحه و زمزمه و شور .... وداع با محرم وصفر

نوحه و زمزمه و شور .... وداع با محرم وصفر

 

وداع با ماه محرم و صفر

زمینه 

شب جمعه ، یابن الزهرا

آرزومه ، کرب و بلا

دل من آروم نمیشه ، تا نیام تو حرم

یه نگاهی کن به حالم ، آخه من نوکرم

همه هست من ، نذر اصغرت

نذر قامت ، علی اکبرت

حسین ، وای

******

بعد از دو ماه ، نوکری کردن

هیئتت رفتن ، خون دل خوردن

رسیده پایانِ ماهِ ، غم و داغت حسین

رسیده پایان شورِ ، غم و داغت حسین

نوکریمو با ، کرمت بخر

آقا جون منو ، حرمت ببر

حسین ، وای

******

کلُّ یوم ، روز عاشوراست

تا ابد نامت ، ذكر قلب ماست

تا به آخر من براتون ، نوکری می کنم

تا رسیدن به شهادت ، نوکری می کنم

شد ولایتت ، رمز سروری

هستی من و ، امر رهبری

حسین ، وای

 




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات مرتبط: ,وداع با محرم وصفر

برچسب‌ها: نوحه و زمزمه و شور وداع با محرم وصفر
[ 30 / 9 / 1393 ] [ ] [ مهدی وحیدی ]
[ ]