نوحه،زمزمه،شور..حضرت رقیه(س)

زمینه


حالا که وقت زیارت رسیده

مسافرم من با قد خمیده

ادخل یا طلعة الرشیده

عمه محض خاطر من

بابا شد مسافر من

به رویش روشن شد چشم زائر من

حسین وای

******

لبی نداری تا بوسه بچینم

بدن نداری تا رو پات بشینم

انگشترت کو تا اونو ببینم

گلگون گشته روی ماهت

خونی شد موی سیاهت

رقیه رقیه تشنه ی پناهت

حسین وای

******

چشمات و وا کن گوشامو نیگا کن

بازم با دستات زخمامو دوا کن

از حلق بریده دخترت رو صدا کن

تنها تو قفس اسیرم

بابا با تو پر می گیرم

دعا کن دعا کن تا که من بمیرم

حسین وای

 

دریافت سبك



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات مرتبط: حضرت رقیه(س)

برچسب‌ها: نوحه،زمزمه،شورحضرت رقیه(س)
[ 6 / 9 / 1393 ] [ ] [ مهدی وحیدی ]
[ ]