نوحه و زمزمه و شور و...شهادت حضرت مسلم(ع)

نوحه و زمزمه و شور و...شهادت حضرت مسلم(ع)

نوحه - واحد (هفت شب)

(به سبک با چشم پر زخون)

 

با چشم پر ز خون محو نظارهام

منم كه بر سر دارالعمـارهام

آه ، هستی مرا امـام      رفتم بر روی بام

آه ، باشد حسین من     این آخرین سلام

كوفه میا حسین ، كوفه میا حسین

******

دلم ربودهای ای یار دلربا

كوچه به كوچه من كردم ترا دعا

آه ، قربـان روی تو           مستم ز بوی تو

آه ، شد بسته دست من     با تار موی تو

كوفه میا حسین ، كوفه میا حسین

******

لالۀ فاطمه دلخون چو لالهام

هر جا كه میروم یاد سه سالهام

آه ، دل پر شراره است      كارم اشاره است

آه ، اینجا فقط سخن        از گوشواره است

كوفه میا حسین ، كوفه میا حسین

******

شب تا سحر منم در گفتگوی تو

آید ای كعبهام از كعبه بوی تو

آه ، دار و ندار من           باغ و بهــار من

آه ، دار كوفـه بود         چشم انتظار من

كوفه میا حسین ، كوفه میا حسین

******

به جان اصغرِ شیرین زبان حسین

در کوفه دیده ام تیر و کمان حسین

آه ، یابن الثاره میـا         با مه پاره میا

آه ، جان طفل رباب        با گهواره میا

كوفه میا حسین ، كوفه میا حسین


 

دریافت سبک



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات مرتبط: مسلم ابن عقیل

برچسب‌ها: نوحه و زمزمه و شور وشهادت حضرت مسلم(ع)
[ 9 / 7 / 1393 ] [ ] [ مهدی وحیدی ]
[ ]