نوحه و زمزمه و شور و...شهادت حضرت مسلم(ع)

نوحه و زمزمه و شور و...شهادت حضرت مسلم(ع)

نوحه

(به سبک باغبانم من و باغ من)

(دوازده شب)


شب شده ای خدا تا سحر شب زنده دارم

گرید از چشم گریان من طناب دارم

ای نسیم سحر ، گو با امامم

بشنو از کوفه ، آخرین سلامم

یاحسین یاحسین میا به کوفه

******

بسته بال و پرم از یسار و از یمین شد

از روی بام کوفه تنم نقش زمین شد

پیکرم را به هر سویی کشیدند

همچو بسمل ز جسمم سر بریدند

یاحسین یاحسین میا به کوفه

******

ای سفر کرده تو زیب دامان رسولی

از تو مهمان نوازی شود خانه ی خولی

ای که رخسار تو آیات نور است

کی سزاوار تو کنج تنور است

یاحسین یاحسین میا به کوفه

دریافت سبک




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات مرتبط: مسلم ابن عقیل

برچسب‌ها: نوحه و زمزمه و شور وشهادت حضرت مسلم(ع)
[ 9 / 7 / 1393 ] [ ] [ مهدی وحیدی ]
[ ]