نوحه و زمزمه و شور و... در شهادت امام جواد (علیه السلام)

نوحه و زمزمه و شور و... در شهادت امام جواد (علیه السلام)

زمینه

 

دارم آتیش میگیرم ، از غمُ و غُربتِ تو

چه غریبونه شکستند ، آقا جون حُرمتِ تو

جلوی من ، روی زمین ، میریزن آب و تا اینکه

بسوزه از ، اثرِ زهر ، دلِ شکسته و خونم

دیگه چشمام، نداره سو ، میونِ حجره ی تاریک

یکی کمک ، کنه به من ، داره میاد بالا جونم

کجایی بابا ، دارم میمیرم

دلم گرفته ، به غم اسیرم

یا جواد الائمه

******

چی بگم از غریبی ، چی بگم از جدایی

میونِ خونم حتی ، ندارم آشِنایی

اگه الان ، گُم شده تو ، هلهله ها صدایِ من

اگه دارن ، نا نجیبا ، به آه و ناله میخندن

جلو چشمام ، میره میاد ، خاطره ی غروبِ غم

لحظه ای که ، به روی نی ، سرِ حسینُ میبندن

تا دمِ مرگم ، نداره پایان

گریه برایِ ، شهیدِ عریان

غریبِ مادر حسین

******

چند شبِ دیگه مونده ، به ماهِ غُصه و غم

خدا کنه که امسال ، برسم به محرم

بگو با غم ، که یا جواد ، بیا سفارشم کن تا

مادرِ تو ، اجازه ی ، نوکریمو بده امسال

میخوام اگه ، زنده بودم ، ماهِ مُحَرّمُ دیدم

شبِ دهُم ، جون بذارم ، به پایِ روضه ی گودال

داره این روزا ، مثلِ همیشه

پیرهنِ مشکیم ، آماده میشه

غریبِ مادر حسین

 

دریافت سبک



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات مرتبط: امام جواد(ع)

برچسب‌ها: نوحه و زمزمه و شور و در شهادت امام جواد (علیه السلام)
[ 2 / 7 / 1393 ] [ ] [ مهدی وحیدی ]
[ ]