متن روضه امام جواد(علیه السلام) . توسل به حضرت

متن روضه امام جواد(علیه السلام) . توسل به حضرت

بعد شهادت امام رضا ابا صلت یک سال در زندان بود می گوید : یک وقت دلم گرفت احساس دلتنگی کردم بعد شهادت امام رضا ، یک شب بیدار ماندم و مشغول دعا و عبادت شدم متوسل شدم به امام جواد خدا را بحق جواد الائمه قسم دادم مرا نجات دهد هنوز دعای من تمام نشده بود دیدم امام جواد در زندان نزد من حاضر است .
فرمود : ابا صلت چه کاری داری ؟
گفتم آقا یکسال زندانم بعد شهادت پدر بزرگوارتان، فرمود : کجا می خواهی بروی من آزادت کنم ؟
 1 گفتم آقا من یکسال زندانم چرا الان آمدی مشکل مرا حل کنی و مرا نجات دهی ؟
فرمود اباصلت تو امروز گفتی یا امام جواد الائمه ادرکنی من هم پاسخ تو دادم .

1. نجفی ، محمد جواد ، ستارگان درخشان ، اسلامیه ، ج 10 ، ص 114 .
منبع:كتاب گلچین احمدی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات مرتبط: امام جواد(ع)

برچسب‌ها: متن روضه امام جواد(علیه السلام) توسل به حضرت
[ 1 / 7 / 1393 ] [ ] [ مهدی وحیدی ]
[ ]