نوحه .زمزمه.شور شهادت امام جعفر صادق (علیه السلام)

نوحه .زمزمه.شور شهادت امام جعفر صادق (علیه السلام)

 

زمینه به همراه سبک


یه کوه ماتم دارم تو دشت دلم    امون ازاین زمونه
غم غریبی و بی کسی آقام          بازم زده جوونه
از آسمون اشک غم می باره
رسیده فصل خزون دوباره
بازم برای امام صادق
 
می خونه روضه دل بیچاره ،واویلا
وای از درد و غصه های بی امون امام صادق
شد زهر کینه جواب خوبیای امام صادق
داغی دارم توی این سینه زداغ امام صادق
واویلا امون امون ای دل
 
******

یه عده نامرد دم در خونه مو      آتیش زدن بی امون
به یاد مادر به یاد آتیش و در    چشمام شده پر خون
دلم گرفته برای زهرا
می خونه از روضه های زهرا
برام شده زنده باز دوباره
 
مسمار در ، ناله های زهرا ، واویلا
پشت درب خونه ی مادر آتیش کینه به پا شد
دست های حیدر رو بستند ، پشت در مادرم فدا شد
پهلوی یاس و شکستند ، عرش اعلا دارالعزا شد
واویلا امون امون ای دل
 
******

بمیرم از اینکه زائری نداری     تو این شبا آقا جون
مزار تو بی چراغ و بی حرمه     شده دلم پر خون
به دست وهابیت الهی
ویرونه شد عرش کبریایی
خدا چرا منتقم نمیاد
 
مادر میگه یوسفم کجایی ، یا مهدی
گفتم آتیش ، یادم اومد قصه های روز غم ها
یاد خیمه های سوخته،خواهری گریون تو صحرا
یاد راس روی نیزه ، شاهِ تشنه ، کرببلا
ثارالله آقام آقام آقام
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات مرتبط: امام صادق(ع)

برچسب‌ها: نوحه زمزمهدودمه شهادت امام جعفر صادق (علیه السلام)
[ 27 / 5 / 1393 ] [ ] [ مهدی وحیدی ]
[ ]