بس است.....

بس است.....

بر روی دست ماندن این بارها بس است

غیر از تو رو زدن به خریدارها بس است ...

 

در لطف تو تحمل آه فقیر نیست ..

فیاض را صدای گرفتار ها بس است ...

 

این نفس مانع است ، خودت برطرف نما

بین من و تو چیدن دیوارها بس است

 

من بندگی ز ترس جهنم نمی کنم

بنده شدن بخاطر اجبارها بس است !

 

خیلی گناه می کنم و توبه می کنم ..

دیگر بس است .. اینهمه تکرار ها بس است

 

این بار را بخر .. که دگر راحتم کنی ...

بیهوده رفتن سر بازارها بس است ...

 

تو سفره را برای همه پهن می کنی

در مهربانی تو همین کارها بس است..

 

ما را بهشت هم نبر .. اما قبول کن

لبخند تو برای گنه کارها بس است ...

 

آری فقط حسین مرا رد نمی کند ...

از این به بعد رفتن دربارها بس است ...

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات مرتبط: ماه رمضان ومناجات باخدا
[ 26 / 2 / 1391 ] [ ] [ مهدی وحیدی ]
[ ]