نوحه،زمزمه،شور..رحلت پیامبر (ص) بهمراه سبک اجرا

نوحه،زمزمه،شور..رحلت پیامبر (ص) بهمراه سبک اجرا

رحلت رسول اکرم (ص)

واحد

(به سبک بعد از چهل روز)

 

شهر مدینه ، خاموش و سرده

قلب پیمبر ، لبریز درده

کنار حیدر ، جان می سپاره ، برای زهراش ، آروم نداره

میگه به حیدر ، برادر من ، جون تو و ، جون دختر من

مجروح و بیمار میشه ، اذیت و آزار میشه

بی  کس و بی یار میشه

مواظبش باش ، مراقبش باش

وای ، آه و واویلا

*****

گریه نکن ای ، ریحانه ی من

از همه زودتر ، میای پیش من

بشنو عزیزم ، وصیت من ، علی رو تنها ، نذار با دشمن

وقتی اُوردن ، هیزم کینه ، بسوز برای ، شاه مدینه

غوغایی به پا میشه ، محسنت فدا میشه

شوهرت تنها میشه

بمون تا آخر ، کنار حیدر

وای ، عزیز بابا

 

دریافت سبک



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات مرتبط: پیامبر اکرم(ص)
[ 8 / 9 / 1395 ] [ ] [ مهدی وحیدی ]
[ ]