نوحه،زمزمه،شور..رحلت پیامبر (ص) بهمراه سبک اجرا

نوحه،زمزمه،شور..رحلت پیامبر (ص) بهمراه سبک اجرا

رحلت رسول اکرم (ص)

زمینه

(به سبك ای یار ای یار(

 

ای اولین یارم علی

صاحب اسرار ، ای یار غمخوار ، خدانگهدار ، علی علی

چشمام و با دستات ببند

دست خدایی ، كه آشنایی تو با وفایی ، علی علی

یار با وفا میزنم صدا اسمت و دوباره

میرم اما دل واسه تو علی خیلی بیقراره

میرم و دعام اینه كه الهی بلا نبینی

بی وفایی از دست امت بی وفا نبینی

عشقم یارم حیدر

پرچمدارم حیدر

حیدر حیدر حیدر

آمد وقت سفر آمد وقت سفر

وای وای وای

******

كاش بعد من تو بی كسی

نمونی تنها ، از دست دنیا ، نیفتی از پا ، علی علی

گفتم به زهرا همیشه

باشه كنارت ، بمونه یارت ، دل بیقرات ، علی علی

بعد من اگه غم كشیدی از مردم زمونه

فاطمه برات تو بلاها مثل سپر می مونه

فاطمه نمیزاره كه غریب باشی تو مدینه

گرچه آتیش اون در و دیوار رو تنش بشینه

ای وای از مدینه

وای از میخ و سینه

حیدر حیدر حیدر

آمد وقت سفر آمد وقت سفر

وای وای وای

******

صبر و تحمل كن اگه

حرمت شكستند ، دستاتو بستند ، قلبت و خستند ، وای وای

صبر و تحمل كن اگه

دیدی كه زهرا ، به روی خاك ها ، افتاده تنها ، وای وای

دوست دارم دم آخریه كه غرق شور و شینم

تا كه باز بزارم لبامو روی لب حسینم

دوست دارم بازم جای ضربه ی خنجر و ببوسم

غرق گریه باز جایگاه زخم سر و ببوسم

وای از آه محزون

وای از طشت پرخون

حیدر حیدر حیدر

آمد وقت سفر آمد وقت سفر

وای وای وای

 

دریافت سبك



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات مرتبط: پیامبر اکرم(ص)
[ 8 / 9 / 1395 ] [ ] [ مهدی وحیدی ]
[ ]