نوحه،زمزمه،شور....اربعین بهمراه سبک اجرا

نوحه،زمزمه،شور....اربعین بهمراه سبک اجرا

اربعین حسینی

زمینه

 

اربعین رسیده و ناله ی ما     می رِسه تا وادیِ کرببلا

همناله می شیم با جمعِ اُسَرا

شراره ی آوای زینبی      تو قلب ماس همیشه

اگه بمیرم یا حسین برات   تو روضه ها چی میشه

ماه عالمین من ، نور هر دو عین من ، بی کفن حسینِ من

وای ، غریبِ مادر

******

بعد از تو غمهایی دیدم که نگو      بودم من با شمر و خولی روبرو

ای داداش اَمون ز سیلیِ عدو

اربعینه و در مزار تو            مجلس روضه به پاس

شرحِ مصیبت های خواهرِت   نوحه ی ارض و سماس

راس تو بُریده شد ، دخترت شهیده شد ، قامتم خمیده شد

ماه عالمین من ، نور هر دو عین من ، بی کفن حسینِ من

وای ، غریبِ مادر

******

بیرق ها با دست غم رنگ شده بود     رزق تو رو نیزه ها سنگ شده بود

ای داداش دلم برات تنگ شده بود

به دمِ مسیحایی جون بده      این بی رمق بدن و

اگه ببینی ای وَلّی حق      نمی شناسی تو من و

دل ز غُصّه خسته شد ، بین خون نشسته شد ، خواهرت شکسته شد

ماه عالمین من ، نور هر دو عین من ، بی کفن حسینِ من

وای ، غریبِ مادر

 

دریافت سبک



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات مرتبط: اربعین

برچسب‌ها: نوحه،زمزمه،شوراربعین بهمراه سبک اجرا
[ 23 / 8 / 1395 ] [ ] [ مهدی وحیدی ]
[ ]