نوحه،زمزمه،شور....اربعین بهمراه سبک اجرا

نوحه،زمزمه،شور....اربعین بهمراه سبک اجرا

اربعین حسینی

نوحه

(به سبک وای وای ای دلبر ظاهر و باطن)


وای وای ، خون میچكد از آه زینب

وای وای ، ای كربلا كو مــاه زینب

عزیز مادرم كجائی      دلدار و دلبرم كجائی

حسین بی سرم كجائی

جانم حسین جانم حسین جان

******

وای وای ، برگشته زینب از اسارت

وای وای ، من آمدم بهـــر زیارت

من عاشق روی تو هستم      دلبسته موی تو هستم

من زائر كوی تو هستم

جانم حسین جانم حسین جان

******

وای وای ، ای یار خونین جامه من

وای وای ، بشنو زیارتنــــامه من

داغت شده پا بست زینب      خیز و ببین ای هست زینب

باشد به سینه  دست زینب

جانم حسین جانم حسین جان

­­­­­­­­******

وای وای ، در كاروان اشك و ناله

وای وای ، خالی بود جای سه ساله

دیدم گل نیلوفر تو       دیدم سه ساله  دختر تو

جان داده در پای سر تو

جانم حسین جانم حسین جان

­­­­­­­­******

وای وای ، ای روی تو ماه تمـامم

وای وای ، ای قبر تو بیتالحرامم

بر تار گیسویت اسیرم        داغت حسین جان كرده پیرم

دورت بگردم و بمیرم

جانم حسین جانم حسین جان

 

دریافت سبک



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات مرتبط: اربعین
[ 23 / 8 / 1395 ] [ ] [ مهدی وحیدی ]
[ ]