نوحه،زمزمه،شور....اربعین بهمراه سبک اجرا

نوحه،زمزمه،شور....اربعین بهمراه سبک اجرا

حرکت کاروان به مدینه - شام اربعین

واحد

)به سبک بعد از چهل روز(

 

با دلی پر خون ، میرم  مدینه

ولی می میره ، بی تو سکینه

خودم رو ناقه ، دلم کنارت          نمیره از یاد ، گل بهارت

وقتی رسیدم ، مدینه میگم     آبت ندادن ، با دلی پر غم

رفتی و تنها شدم     تنها با غمها شدم

شبیه زهرا شدم

سید و سالار ، خدانگهدار

وای ، داداش حسینم

******

بده جوابم ، که دل کبابم

عزیز زهرا ، ببین ربابم

وقتی قلم شد ، دست علمدار     شدیم اسیر ، اذیت و آزار

درد من اینه ، سید و سالار        عترت تو رفت ، بر سر بازار

من می مونم کنار تو     نِمیرَم از مزار تو

میشم علمدار تو

ای روح قرآن ، مولا حسین جان

وای ، مولا حسین جان

 

دریافت سبک



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات مرتبط: اربعین

برچسب‌ها: نوحه،زمزمه،شوراربعین بهمراه سبک اجرا
[ 22 / 8 / 1395 ] [ ] [ مهدی وحیدی ]
[ ]