نوحه،زمزمه،شور....اربعین بهمراه سبک اجرا

نوحه،زمزمه،شور....اربعین بهمراه سبک اجرا

اربعین حسینی

زمینه

(به سبك سفیر تو اسیر)

 

گدای سر به زیرم غم دلم زیاده

نشده قسمتم باز کرببلا پیاده

حالا بین جامونده هام بارونیِ چشام

از راه دور حسین می دم به تو سلام

به تو وابسته شدم از دوری خسته شدم

کاری کن آقا برام که شکسته شدم

من فقط برات نوکرم حسین

می شه جون بدم تو حرم حسین

******

پاشو ببین برادر زینب پر شکسته

با قد خم رسیده بالا سرت نشسته

بی تو رفتم از قتلگاه با سوز و اشک و آه

تا می خوردم زمین می خندیدن سپاه

نگاه کن مونده داداش رو دستم رد طناب

پیرم کرده به خدا غم بزم شراب

پاشو مه جبین زینب و ببین

توی کوچه ها خورده بر زمین

 

دریافت سبک



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات مرتبط: اربعین

برچسب‌ها: نوحه،زمزمه،شوراربعین بهمراه سبک اجرا
[ 20 / 8 / 1395 ] [ ] [ مهدی وحیدی ]
[ ]