نوحه،زمزمه،شور....اربعین بهمراه سبک اجرا

نوحه،زمزمه،شور....اربعین بهمراه سبک اجرا

اربعین حسینی

واحد

 

چهل شبه که از غم و غصت خمیدم

بمونه داداش چی دیدم و چی شنیدم

چهل شبه که برام نمونده دیگه نا

چه جور بگم از مصیبت این ماجرا

نانجیبا کردن ، حق منو ضایع

به سرم آوردن ، یه دنیا وقایع

پاشو که زینبت از راه اومد

با اشک و با ناله و آه اومد

دوباره توی قتلگاه اومد

برادر ، حسین من حسینم

******

خاطرات اینجا می شه برا من تداعی

همینجا بودکه با هم کردیم چه وداعی

توخاطرمه سمت تو آوردن هجوم

یه عده گرگ خون آشام و لقمه حروم

اینا که نه شرم و ، نه حیایی داشتن

داغ تو رو بدجور ، به دلم گذاشتن

می زدی تو قتلگه دست و پا

میزدم ناله از دل ای خدا

بریدن سرت جلوم از قفا

برادر ، حسین من حسینم

******

دور و برم و گرفتن یه مشت اراذل

همسفر شدم با قاتلت چل تا منزل

چهل شبه که قلب من و خون کردن و

با هر بهونه زخم زبونم زدن و

خیلی اینا کردن ، به خواهرت اجحاف

جواب و دادن ، با سیلی و غلاف

نبودی بردنم کوفه و شام

بردنم میون ملاء عام

خندیدن به اشکا و گریه هام

برادر ، حسین من حسینم

 

دریافت سبك



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات مرتبط: اربعین

برچسب‌ها: نوحه،زمزمه،شوراربعین بهمراه سبک اجرا
[ 20 / 8 / 1395 ] [ ] [ مهدی وحیدی ]
[ ]