نوحه،زمزمه،شور....اربعین بهمراه سبک اجرا

نوحه،زمزمه،شور....اربعین بهمراه سبک اجرا

اربعین حسینی

زمینه

 

ای ماه تابانم ، ای حسین جانم

خیز و ببین امروز ، بر تو مهمانم

رسیده رسیده ، زینبت قد خمیده

بر لبش بر لبش جان ، از غم تو رسیده (2)

وای وای ، وای من ای حسین جان

******

من که پریشانم ، شمع سوزانم

خیز و ببین امروز ، بر تو مهمانم

تپیده تپیده ، قلب زینب برایت

آمدم زنده اما ، مردم از غصه هایت (2)

وای وای ، وای من ای حسین جان

******

خسته ز هجرانم ، زار و نالانم

خیز و ببین امروز ، بر تو مهمانم

برادر برادر ، از تو شرمنده ام هستم

چون بدون رقیه ، در کنارت نشستم (2)

وای وای ، وای من ای حسین جان

 

دریافت سبك



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات مرتبط: اربعین
[ 20 / 8 / 1395 ] [ ] [ مهدی وحیدی ]
[ ]