نوحه،زمزمه،شور و...حضرت زینب (س) یهمراه سبک اجرا

نوحه،زمزمه،شور و...حضرت زینب (س) یهمراه سبک اجرا

نوحه

 

کوه صبرم ای خدا غم مکرر دیده ام

پهلوی بشکسته و جسم بی سر دیده ام

آمده جان بر لبم ، زینبم من زینبم

******

بین دریایی زخون غوطه ور شد نوح من

تازیانه شاهد پیکر مجروح من

آمده جان بر لبم ، زینبم من زینبم

******

ای برادر دیدنی است اشک چشم خواهرت

بین خون بوسیده ام پاره پاره حنجرت

آمده جان بر لبم ، زینبم من زینبم

******

دست بسته یا اخا رفته ام شام خراب

من کجا بازار شام من کجا بزم شراب

آمده جان بر لبم ، زینبم من زینبم

 




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات مرتبط: حضرت زینب (س)
[ 3 / 2 / 1395 ] [ ] [ مهدی وحیدی ]
[ ]