سرود ولادت حضرت علی علیه السلام بهمراه سبک اجرا

سرود ولادت حضرت علی علیه السلام بهمراه سبک اجرا

ولادت امیرالمومنین علی (ع(

سرود

 

گل میریزن ملائکه از آسمونا

دم بگیرید امشب مولا علی مولا

خورده ترک دیوار خونه الله

ذکر لب زهرا مولا علی مولا

شکر حق که شامل مرحمت مادریم

شیعه ای از شیعه های مکتب جعفریم

تا نفس تو سینه دارم بخدا حیدریم

شکر حق ، که شامل مرحمت مادریم

شده ذکرم به عدد ، تازیر سنگ لحد

روز محشر بخدا ، میخونم علی مدد

از همه عالم  ، بهتره حالم

میخونم امشب ، که دوست دارم

******

ولوله بر پاشده تو عالم بالا

ذکر ملائک شده یاعلی مولا

دلم به عشق اربابم شده شیدا

دارو ندارمنی یا علی مولا

کوری چشم همه وهابیای بی شرف

ذکر حیدر یه طرف ارتش دنیا یه طرف

آخرش سینه دشمناشو میگیرم هدف

کوری، چشم همه، وهابیای بی شرف

بخدا عشق منی ، برا من جون و تنی

الهی پیروز بشن ، شیعه های یمنی

از همه عالم ، بهتره حالم

میخونم امشب ، که دوست دارم

 

دریافت سبك



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات مرتبط: حضرت فاطمه(س)
[ 1 / 2 / 1395 ] [ ] [ مهدی وحیدی ]
[ ]