نوحه،زمزمه،شور... فاطمیه بهمراه سبک اجرا

نوحه،زمزمه،شور... فاطمیه بهمراه سبک اجرا

بستر شهادت حضرت زهرا (س)

زمینه

 

ای هستیِ علی نور چشم من روح و روانم

بی تاب حال زارت منم ببین فاطمه جانم

دستام داره می لرزه چشام مث ابر بهاره

جونی به تن نداری دیگه چشات سویی نداره

جرمت مگه چی بوده ، کل تنت کبوده

افتادی کنج خونه ، چیزی ازت نمونده

ای یاس کبود من ، ای بود و نبود من

عشق تو وجود من

ای جان علی زهرا

******

ای یار بی قرینه نبند چشاتُ که بریدم

خیری از این مدینه خدا می دونه که ندیدم

از بس که سرفه کردی روی لباست پرخونه

حیدر بدون زهراش بعیده که زنده بمونه

افتادی بین بستر ، پیش چشای دختر

دیگه نشد بلندشی ، یاس جوون حیدر

آرامش دنیامی ، تو تکیۀ فردامی

تو داروی دردامی

ای جان علی زهرا

******

خانوم خونه ی من بیا یه بار چشماتُ وا کن

با دستای شکستت یه بار برای ما دعا کن

داری وصیتاتُ آروم می خونی برا زینب

گفتی یه روز می مونه تن حسینم زیر مرکب

وای از وداع آخر ، پیش چشای خواهر

می بینمش که تنهاست ، بچم به زیر خنجر

تنها وسط گودال ، قاتل می رسه خوشحال

با ضجه میرم از حال

واویلا حسین جانم

 




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات مرتبط: حضرت فاطمه(س)
[ 30 / 11 / 1394 ] [ ] [ مهدی وحیدی ]
[ ]