نوحه،زمزمه،شور... فاطمیه بهمراه سبک اجرا

نوحه،زمزمه،شور... فاطمیه بهمراه سبک اجرا

كوچه بنی هاشم

زمینه

 

كوچه پر گرد و غباره ، انگار داره بارون می باره

بسه نزن ای نامسلمون ، مادر دیگه طاقت نداره

پاشو بریم ، جون حسن ، بهتره اینجا نمونی

چی شده كه ، جلو چشام ، چادرتو می تكونی

آه و ناله و فریاد ، مادرم رو خاك افتاد

جلوی چشای من جون داد

وای مادر جوونم

******

ای كاش تو كوچه من نبودم ، كاشكی جلو مادر می مردم

از ماجرای كوچه آخر ، من گوشواره سوغات آوردم

حال من و ، كی می دونه ، مادرم و تنها دیدم

ای وایِ من ، رو چادرش ، جای یه رد پا دیدم

دل من پریشونه ، دیگه دنیا ویرونه

مادرم زنده نمی مونه

وای مادر جوونم

******

ای وای امون از این زمونه ، ای داد مادر من جوونه

وقتی كه با سر رو زمین خورد ، گفتم نمیرسه تا خونه

نمی تونم ، ببینمت ، بدن تو نیمه جون شده

مگه چه جور ، تو رو زدند ، معجر تو غرق خون شده

آسمون چه دلگیره ، مادرم زمین گیره

دستشُ رو دیوار می گیره

وای مادر جوونم

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات مرتبط: حضرت فاطمه(س)
[ 30 / 11 / 1394 ] [ ] [ مهدی وحیدی ]
[ ]