نوحه،زمزمه،شور... فاطمیه بهمراه سبک اجرا

نوحه،زمزمه،شور... فاطمیه بهمراه سبک اجرا

بستر شهادت حضرت زهرا (س)

 زمزمه

 

 ای قد کمان من ، جوان من ، مکن از غم داغ خود پیرم

ای یار بیمارم ، طرفدارم ، به خدا ز فراقت می میرم

یاس خوشبوی من ، تو هستی پرستوی من

مرو نیمه شب از لانه

ای سپاه حیدر ، تو هستی پناه حیدر

تو مرو شبانه از خانه

چشم خود را بسته ای تو ، مگر از من خسته ای تو

ای شمع شام تارم ، من سر به زانو دارم

مشگل گشایم اما ، خورده گره بر کارم

زهرا مرو زهرا

******

زهرا زهرا زهرا ، گل طاها ، ز چه رنگ تو چون ارغوان است

ای لاله چیده ، قد خمیده ، به خدا که علی بی نشان است

کوثر قرآنم ، تویی مادر طفلانم

تو دگر دلم را مسوزان

یار هجده ساله ، دلم خون شده چون لاله

تو ز چشم من رو مگردان

کرده‌ای افسرده حالم ، بسکه گفتی کن حلالم

بر من نظاره کردی ، از من کناره کردی

کشتی مرا تو از بس ، بر من اشاره کردی

زهرا مرو زهرا

 

دریافت سبک




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات مرتبط: حضرت فاطمه(س)
[ 30 / 11 / 1394 ] [ ] [ مهدی وحیدی ]
[ ]