نوحه،زمزمه،شور... فاطمیه بهمراه سبک اجرا

نوحه،زمزمه،شور... فاطمیه بهمراه سبک اجرا

شب و روز شهادت حضرت زهرا (س)

بستر شهادت

زمزمه - واحد


جوان علی ، کمان علی ، مرو ماهم از آسمان علی

عزیز دلم ، زتو خجلم ، زده آهت آتش به جان علی

مرو فاطمه ، مرو فاطمه ، مرو فاطمه ، مرو فاطمه

******

پناه علی ، سپاه علی ، ز هر سو غمت بسته راه علی

شکیب علی ، طبیب علی ، ببین خون چکد از نگاه علی

مرو فاطمه ، مرو فاطمه ، مرو فاطمه ، مرو فاطمه

******

توئی یار من ، طرفدار من ، ببین صد گره خورده بر کار من

توئی کوثرم ، توئی همسرم ، شبانه مرو از کنار علی

مرو فاطمه ، مرو فاطمه ، مرو فاطمه ، مرو فاطمه

******

شهیده ی من ، خمیده ی من ، مرو نور دیده ز دیده ی من

کجا می روی ، چرا می روی ، تماشا کن اشک چکیده ی من

مرو فاطمه ، مرو فاطمه ، مرو فاطمه ، مرو فاطمه

 

دریافت سبک



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات مرتبط: حضرت فاطمه(س)
[ 30 / 11 / 1394 ] [ ] [ مهدی وحیدی ]
[ ]