نوحه،زمزمه،شور..وفات حضرت معصومه(س) بهمراه سبک اجرا

نوحه،زمزمه،شور..وفات حضرت معصومه(س) بهمراه سبک اجرا

زمینه

 

ستاره روی این گونه ، می‌باره چه غریبونه

تو رفتی بعد تو داداش ، نگام به این بیابونه

رفتی نگفتی که خواهرت ، هم دم با غصه ها میشه

این لحظه های آخره که ، ذکر لبم یا رضا میشه

بیا شده وقت پر زدن

پره دلم از دلواپسی

میدونی که دل تنگ توام

برام نمونده همنفسی

روحی فداک یا اخت الرضا

******

تو رفتی بعد تو حالم ، یه حالی مثل مردن بود

یه سالی که تو نبودی ، من کارم غصه خوردن بود

یه سالی که دورم از تو من ، انگاری یک عمر برام گذشت

نبودی که گل بارون شدم ، ولی غمی رو دلم نشست

لحظه به لحظه به یاد اون

عمه ای که شد قدش کمون

به زیر بارون سنگها بود

از دل زینب امون امون

روحی فداک یا اخت الرضا

 

دریافت سبک



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات مرتبط: وفات حضرت معصومه(س)
[ 30 / 10 / 1394 ] [ ] [ مهدی وحیدی ]
[ ]