نوحه و زمزمه و شور و... در شهادت امام هادی (علیه السلام) بهمراه سبک اجرا

نوحه و زمزمه و شور و... در شهادت امام هادی (علیه السلام) بهمراه سبک اجرا

واحد

 

ماه رجب آمده و ، فارغ ز شور و شادی ام

من غصه دار ماتم ، آقا امام هادی ام

یا سیدی ابن الرضا

ای دهمین امام ما ، ای بهترین کلام ما

ای بردن نام خوشت ، دلگرمی مدام ما

ای عشق در در عالمین ، عزت و آبروی من

زیارت جامعه ات ، مصحف آرزوی من

تو معدن سخایی و ، آواره ی کویت منم

تو شمع جمع عالم و ، پروانه ی رویت منم

گنجینه ی محبتت ، شد قلب مبتلای من

ای مرقدت در سامرا ، کعبه و کربلای من

ای یادگار فاطمه، غرق الم گشته دلت

از ظلم دشمن لعین ، زهر جفا شد قاتلت

ای حجت حیّ ودود،ای هادی آل رسول

با جگر پاره شدی ، مهمان زهرای بتول

از غربت بی حدّ تو،چشمان عالم شد پر آب

چونکه تو را برده عدو ، میان آن بزم شراب

برابر آن ظالمان ، دستان صبرت بسته شد

از بی حیایی عدو ، حرمت تو شکسته شد

زین واقعه یا سیدی،دل گشته زار و پر بلا

گریم به یاد آن سری که بوده در طشت طلا

از دیدن این منظره اشک ملائک شد روان

در پیش چشم دخترش دشمن بر او زد خیزران

 

دریافت سبک

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات مرتبط: امام هادی(ع)

برچسب‌ها: نوحه و زمزمه و شور و در شهادت امام هادی (علیه السلام)
[ 1 / 2 / 1394 ] [ ] [ مهدی وحیدی ]
[ ]