نوحه و زمزمه و شور ..شهادت امام رضا (علیه السلام)

نوحه و زمزمه و شور ..شهادت امام رضا (علیه السلام)

 

واحد (سنگین)

(به سبك ای روشنای چشم ترم)

 

پر می‌گیره دلم به هوات ، با شوق مرقد با صفات

یک گوشه چشم تو کافیه ، تا که بشم من از زائرات

رو سیاهی من رو نبین ، کرامتت زیاده

خوب می‌دونم نگاهت آقا ، سوی باب الجواده

وقتی نگاهم می‌کنی ، می‌شم رها از درد و غم

فرقی نداره با بهشت ، آخه برا من این حرم

******

من که به عشق تو اسیرم ، می‌خوام ازت حاجت بگیرم

چی می‌شه پای روضه تو ، از غصه‌های تو بمیرم

از بی‌وفایی زمونه ، آقا چه‌ها کشیدی

از کوچه ها که می‌اومدی ، بر سر عبا کشیدی

این لحظه‌های آخری ، با قلبی غرق تاب و تب

داری به زیر لب می‌گی ، ای وای حسین تشنه لب

 

دریافت سبك



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات مرتبط: امام رضا(ع)
[ 30 / 9 / 1393 ] [ ] [ مهدی وحیدی ]
[ ]