نوحه و زمزمه و شور ..شهادت امام رضا (علیه السلام)

نوحه و زمزمه و شور ..شهادت امام رضا (علیه السلام)

 

زمینه

(به سبك ذكر لب مسلم)

 

وارث خون خدا ، کشته ی زهر جفا

میون حجره ی غم ، میزنه ناله رضا

از زهر کین ، جگرش پاره پاره

غریبه و ، کس و کاری نداره

(گل پسرش ، اومد چه بی قراره)2

بابای خوب و  مهربون من

غم و دردت ، بابا به جون من

یه بار دیگه ، صدا بزن جوادم

(واویلا ، امان امان امان)2

واویلا ، امان امان امان ای

 ******

آهوی نفس من ، اسیر روی رضاست

کبوتر دل من ، زائر کوی رضاست

غریبی و ، به غریبا پناهی

غلامتیم ، برای ما تو شاهی

(آقا اومدیم ، به امید نگاهی)2

به قلب من ، بیا جلا بده

دلم تنگه ، یه کربلا بده

که لطف تو ، آقا نمیره یادم

(واویلا امان امان امان)2

واویلا ، امان امان امان ای

 

دریافت سبك



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات مرتبط: امام رضا(ع)
[ 30 / 9 / 1393 ] [ ] [ مهدی وحیدی ]
[ ]