اشعار زمزمه مناجاتی با خدا

اشعار زمزمه مناجاتی با خدا

منم بد منم بد    تو خوبی تو خوبی
منم عبد گنهکار    تو ستّار العُیوبی
ببین فرصت عمرم ، گذشته به تباهی

الهی الهی

******

تو و جود و کرامت     من و خواری و غفلت
تو و لطف و عنایت      من وشرم و خجالت
تو و خوبی و رحمت ، من و روی ِ سیاهی

الهی الهی

******

اگر چه همه ی عُمر     گنه شد هنر من
ولی دست نوازش    کشیدی به سر من
به درمانده اُمید و ، به مسکین تو پناهی

الهی الهی

******

کجا در ره تقوی            هم آهنگ تو بودم
ز رویت خجل هستم    که من ننگ تو بودم
ولی ناله زدم بر ، گل فاطمه گاهی

الهی الهی 

******

همان که به ره دین       غریبانه فدا شد
سرش از تن پاکش    لب تشنه جدا شد
سؤالم فقط این است ، به چه جرم و گناهی

الهی الهی

دریافت سبک

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات مرتبط: زمزمه های مناجات با خدازمزمه های مناجاتی

برچسب‌ها: اشعار زمزمه مناجاتی با خدا
[ 4 / 5 / 1393 ] [ ] [ مهدی وحیدی ]
[ ]