اشعار زمزمه مناجاتی با خدا

اشعار زمزمه مناجاتی با خدا


 مناجات با خدا

زمزمه
 

دوباره باز ، آمدم شرمنده ، از خطا آکنده ، کن قبول از بنده ، توبه اش را

گنه تیر ، سمّی غفلت را ، سوی دل افکنده ، کن قبول از بنده ، توبه اش را

به لب ذکر و آوای منی ، تو خدای منی

توبه ها بشکستم ، غرق خجلت هستم ، بشنو سوز آهم ، روسیاهم

وای من ای وای من ، که چه ها کردم

تو مرا بخشیدی و من خطا کردم

لیکن امشب آمدم ، تا بگویم با غم ، در گذر از جرمم

ای تو روح و جانم ، مهربانم

******

اگر چه از ، معصیت رُسوایم ، غرق این دریایم ، من گدای عشق ، کربلایم

خداوندا ، ای علیّ اعلا ، بشنو این آوایم ، من گدای عشق ، کربلایم

غمین شاه بی کفنم ، من به سینه زنم

با دو چشمان تر ، یاد داغ دلبر ، آن صفای دلها ، سبط طاها

آنکه دور از خانه و ، از وطن مانده

بین مقتل غرق خون ، بی کفن مانده

ناله دارد مادرش ، یوسف پیغمبر ، یادگار حیدر

ای غریب مادر ، شاه بی سر

 

دریافت سبك



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات مرتبط: زمزمه های مناجات با خدازمزمه های مناجاتی

برچسب‌ها: اشعار زمزمه مناجاتی با خدا
[ 3 / 5 / 1393 ] [ ] [ مهدی وحیدی ]
[ ]