نوحه،زمزمه،شور....اربعین بهمراه سبک اجرا

نوحه،زمزمه،شور....اربعین بهمراه سبک اجرا

اربعین حسینی

نوحه

(به سبک ای پیکر جز قد و بالا)

 

کجا را باید بگردم ، در کجایی ای امام بی قرینه

من هستم زائر قبرت ، هر دو دستم را گرفتم من به سینه

آه ، ای گل پرپر من ، یوسف مادر من

یوسف مادر من

آه ، با من آخر چه کردی ، دلبر بی سر من

دلبر بی سر من

مظلوم حسین جان

******

آمدم با تو بگویم ، بعد تو من هم نمی مانم حسین جان

کنار تربت پاکت ، من زیارت نامه می خوانم حسین جان

آه ، من به مویت اسیرم ، داغ تو کرده پیرم

داغ تو کرده پیرم

آه ، از گلوی بریده ، تو دعا کن بمیرم

تو دعا کن بمیرم

مظلوم حسین جان

******

من را با دو دست بسته ، تو کشاندی جانب شام خرابم

من هستم دختر زهرا،  تو کشاندی جانب بزم شرابم

آه ، اشک چشمم روان بود ، قامت من کمان بود

قامت من کمان بود

آه ، یا اخا خواهر تو ، بین نامحرمان بود

بین نامحرمان بود

مظلوم حسین جان

******

آوردم همراه خود من ، کاروان اشک و درد و آه و ناله

می میرم من از خجالت ، گر بپرسی حال زهرای سه ساله

آه ، قامت من خمیده ، جانُ بر لب رسیده

جانُ بر لب رسیده

آه ، کنج ویرانه شستم ، جسم طفل شهیده

جسم طفل شهیده

مظلوم حسین جان

 

دریافت سبك



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات مرتبط: اربعین

برچسب‌ها: نوحه،زمزمه،شوراربعین بهمراه سبک اجرا
[ 20 / 8 / 1395 ] [ ] [ مهدی وحیدی ]
[ ]