نوحه،زمزمه،شور....اربعین بهمراه سبک اجرا

نوحه،زمزمه،شور....اربعین بهمراه سبک اجرا

اربعین حسینی

شور

 

ببین از فراقت شدم خون جگر        )مرا هم ببر(2

تو رفتی چه خاکی کنم من به سر  )مرا هم ببر(2

برای یتیمان تو من سپر                )مرا هم ببر(2

بر لب ها آه و واویلا               زینب رسیده کربلا

همه ی غصه ام از اینه     ببین گشته مثل زهرا

ثارالله وابن ثاره

زینب بی تو شد آواره

******

ببین پیری آمد سراغم چه زود     )برادر حسین(2

اگر گشته رویم سیاه و کبود       )برادر حسین(2

کسی بعد تو محرم من نبود       )برادر حسین(2

میخونم غریب مادر             یاد برادر بی سر

خیالت راحت حسین جان     دستی نخورده به معجر

ثارالله وابن ثاره

زینب بی تو شد آواره

******

پس از تو به من شد ستم بی امان   )برادر حسین(2

ز داغت ببین گشته ام قدکمان         )برادر حسین(2

پاشو بهر من قدری قرآن بخوان         )برادر حسین(2

خواب خوش برام سرابه       از غصه ات دلم کبابه

اگر که می بینی تنهام     رقیه ات تو صحرا خوابه

ثارالله وابن ثاره

زینب بی تو شد آواره

 

دریافت سبک



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات مرتبط: اربعین

برچسب‌ها: نوحه،زمزمه،شوراربعین بهمراه سبک اجرا
[ 22 / 8 / 1395 ] [ ] [ مهدی وحیدی ]
[ ]