نوحه،زمزمه،شور... فاطمیه بهمراه سبک اجرا

شب شهادت حضرت زهرا (س)

زمینه

 

داری میری ای یاس جوونم

من زیر لب استرجاع می خونم

بدون من می ری سفر قرار ما که این نبود

کبوتر خسته من بال وپرت شده کبود

زهرا ، زهرا

داری میری بدون که من غریبم

زهرا ، زهرا

تو می ری خاطرات تو نصیبم

مرو زهرا مرو ، مرو زهرا مرو

******

بی تو حسن گریونه همیشه

بی تو حسین دیگه آروم نمی شه

بعد تو من چیکار کنم باغصه وباغم تو

باخاطرات کوچه وبه یاد قد خم تو

زهرا ، زهرا

دیگه رسید زمونه جدایی

زهرا ، زهرا

برو ولی بدون که بی وفایی

مرو زهرا مرو ، مرو زهرا مرو

 

دریافت سبك



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات مرتبط: حضرت فاطمه(س)
[ 30 / 11 / 1394 ] [ ] [ مهدی وحیدی ]
[ ]